czwartek, 10 stycznia 2013

24|Konkurs "Jak mam na imię?"

                                                                 ~Hej
Dzisiaj czas na (chyba) pierwszy konkurs na tym blogu :).Ale najpierw nagrody:
-notka na życzenie
-5 komentarzy na bloga
-dyplom(wirtualny)
-dodanie się do obserwatorów bloga
                                                              O co chodzi w tym konkursie?
Jak wiecie nie mówiłam wam mojego imienia(nie wiem jak to się odmienia xd) ale to ze względu na to że chciałam zrobić ten właśnie konkurs.Polega on na napisaniu w komentarzu imienia jakie noszę (tak jak sądzicie).Jedna osoba może napisać max.3 imiona.
---------------------------------------------------------------------------------
                                                              UWAGA!
Zwycięzca musi w ciągu 2dni napisać w komentarzu blog na którym mam napisać komentarze i dodać się do obserwatorów oraz jaka ma być "Notka na życzenie".Jeżeli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 2 dni nagroda przepada :)





papatki

4 komentarze:

  1. Patrycja, Paulina lub Aga. :) Wiem, takie na odczepkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. - Kasia XD
    - Madzia :D
    - Patrycja

    Ja to mam pomysły XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog będę tu często zaglądać!Moje propozycje imion to:
    -Paulina
    -Apolonia
    -Patrycja
    Mój blog to:http://blandpet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina Kaja Kajka

    OdpowiedzUsuń