sobota, 9 lutego 2013

26|Tłumacz się teraz

                                            Hejka

Jak zapewne domyślacie się po tytule,ta notka została stworzona po to żeby się wam wytłumaczyc z mojej nieobecności.Tak szczerze to nie ma tu zbytnio co tłumaczyc: nie chce mi się,nie mam czasu,komputera,pomysłów,a tak po za tym to ostatnio nie bawię i nie interesuje się lps.Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem jest zawieszenie bloga :(.Ale nie na długo...tak myślę.
ZAWIESZAM BLOGA DO OKOŁO.1KWIETNIA.

Kocham was,

papatki

6 komentarzy:

  1. Szkoda... Będę tęsknić! ;'[

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy pierwszy kwietnia!
    Czekam na powrót ♥
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy... :[
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest 31 maj. Gościówo! Chcesz zawieść czytelników?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zraziłaś i zawiodłaś. Wypada napisać albo, że kończysz interes, albo sobą potrząsnąć i wrócić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaszczurka03 ma racje...
    lpsinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń