sobota, 8 grudnia 2012

19|Zmiany na blogu

                                                ~Aloha

Tytuł notki mówi sam za siebie.Tak,wiem znowu zmiany...Ale wcześniej miałam małe problemy techniczne i dzisiaj udało mi się to ogarnąc ;).Zdjęcie w nagłówku jest z najnowszej zimowej sesji którą nie wiem kiedy wstawię ale wstawię.Chciałam żeby było zimowo ale wyszło jakoś tak dziwnie ;/.
--------------------------------------------------------------------------------
Piszcie w komciach co sądzicie o nowym wystroju :)



xoxo

8 komentarzy:

  1. Zdjęcie na nagłówku bardzo ładne, ale tło bloga takie bardziej letnie :) Fajny blog, będę tu często zaglądała.
    Zapraszam na mój blog: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/
    Komentarz mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,ale niestety nie mogłam znaleźć innego pasującego ;/

      Usuń
  2. Super wystrój *-*
    Tzn. gdzie obrabiasz zdjęcia? Ja koffam twoje sesje ^^ I jeszcze te logo... Wygląda cudownie <D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;).A zdjęcia obrabiam na pizap.com ale te w nagłówku przerobiłam w picassie :)

      Usuń
  3. Ale śliczny! Nagłówek przecudowny!

    OdpowiedzUsuń