niedziela, 2 grudnia 2012

18|Nowe lps

                                                                      Hej
Dawno nie pisałam,nie?Tzn.Tak mi się wydaję bo ostatnia notka była 28listopada,a tymczasem tu już grudzień o.O.Nie czuje się na grudzień(jeżeli wiecie o co mi chodzi).Nie ma śniegu i w ogóle wydaje mi się że jeszcze wrzesień.OMG jak niedawno był wrzesień,a tu już niedługo święta....Ahhh....A jak tak sobie myślę że czas tak szybko mija to od razu myślę o wakacjach ^^(<3).No ale nie ważne,notka nie o tym :).
Chciałabym wam się pochwalić XD  moimi nowymi nabytkami w kolekcji :D.Jednego nabyłam wczoraj,a jednego dostałam od mamy jako przedświąteczny prezent,ale nie wiem kiedy ;).Więc najpierw pierwszy lps.Jest to elf(wiem że większość z was ich nie lubi ale mi się podobają).A to jego zdjęcie(nie moje):

A tutaj dane:

Imię:Layla
Nazwisko:Fairy(wszystkie elfy u mnie będą miały takie same nazwisko)
Moc:Kwiatów
Praca:Ogrodniczka


Jej zwierzątko to robaczek Tinka ale jej zdjęcia nie wstawiam:).A następny petek to......

SWEET^^.Nie,nie zbierałam naklejek.Kupiłam go za 5zł,ponieważ myślę że wszystkie te myszki nie zeszły i po prostu postanowili je sprzedać.Fajnie,bo chciałam tę myszkę.Niestety nie miała rodziców ale Selena  ją zaadoptowała.Selena ma męża ale o tym inna notka ;)
A to jej dane:

Imię:Mimi
Nazwisko:Chichi

---------------------------------------------------------------------------------------
A teraz mała reklama:

Zapraszam was na bloga Katelps ponieważ ona ciągle komentuje mojego bloga a ja jej prawie w ogóle i jest mi naprawdę głupio ale niestety nie mam warunków bo na kompa wchodzę na 5min-10min i albo wchodzę na jakąś stronę na pracę domową albo zrobić notkę.Oczywiście zapraszam na jej bloga.




xoxo

4 komentarze:

  1. Ohh, dziękuję za reklamę ;D Ja też nie za bardzo przepadam za wróżkami, ale bywają wyjątki ;D
    Myszka jest naprawdę urocza, też mam Pet Shopa o takim imieniu :D Moja to taka kotka ;3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. teraz tak przejrzałam stare notki, i zobaczyłam, że twoja Selena też ma na nazwisko Chichi o.o

      Usuń
    2. A, sorry XD I sorry za trzeci komek :D
      Dopiero teraz przeczytałam, że Selena ją zaadoptowała XD
      PS: Ładny wystrój :)

      Usuń