poniedziałek, 10 grudnia 2012

20|Podziękowania+początek Ask Me

                                                                       ~Hej

Na wstępie chciałabym podziękować za miłe komentarze.Były tak miłe że szczerzyłam się do monitora xD.
Dzisiaj miałam wstawić sesje ale (nie wiem czemu) komp nie czyta mi zdjęć ;/.Po prostu już mi się coś w nim psuje.W każdym bądź razie udało mi się przerobić jedno zdjęcie :).Jest ono specjalnie dla osób które skomentowały ostatnią notkę.Te osoby mogą to wstawić na swojego bloga :)
Mam nadzieję że się wam podoba ;*.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 +
Początek Ask Me
Pomyślałam że może chcielibyście się co nie co o mnie dowiedzieć więc postanowiłam zrobić Ask Me.Zasady są proste i pewnie większości z was znane:
w komentarzach piszecie pytania,a ja na nie odpowiadam w notkach.
Notka z odpowiedziami nie wiem jeszcze kiedy będzie ale myślę że w następnej notce napiszę już dokładną datę:)




xoxo

5 komentarzy:

  1. Miło mi, że Ci miło. :)
    1. LUbisz zwierzęta?
    2. Ile masz LPS?
    3. Czy Twoi rodzice zgadzają się na kupowanie LPS?
    4. Ciekawi cię mitologia?
    5. Czytałaś książkę "Znak Ateny"?
    6. Lubisz święta Bożego Narodzenia?
    7. Lubisz MLP:FIM?
    8. Oglądasz seriale na Disney Channel?
    9. Jeśli tak, to jakie?
    10. lubisz śpiewać?
    ###
    Myślę, że tyle wystarczy. :)
    PS Mogłabyś dać opcję anonimowy, bo mi się nie chce za każdym razem logować?

    OdpowiedzUsuń
  2. I wreszcie doczekałam się NN ^^
    Promienista, ukradłaś mi pytanie ile masz LPS :D
    ---
    Pytania:
    1. Jaki jest twój ulubiony Lps?
    2. Jaki jest twój pierwszy Lps?
    3. Co myślisz o Generacji Trzeciej Lps?
    4. Lubisz ser? XD
    5. Lubisz masło?
    6. Lubisz czytać?
    7. Jeżeli tak, jaka jest twoja ulubiona książka?
    8. Jaki jest twój ulubiony film?
    9. Co robisz w wolnym czasie?
    10. Czy bawisz się czasem Lps?
    11. Czy masz zamiar nakręcić kiedyś jakiś serial?
    12. Czy masz już jakiś serial który nadal kręcisz?
    13. Lubisz mnie?
    14. Cieszysz się, że zostawiam komentarze pod chyba każdą jedną notką?
    15. W jakim programie obrabiasz fotki Lps? XD

    ---
    Pozdro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16. Jakie jest twoje największe marzenie Lps?
      17. Zbierasz LPS dla kolekcji czy dla zabawy itp.?
      18. Czytasz jakieś blogi Lps?
      19. Powiesz jak się nazywasz?
      20. Czy masz zamiar kiedyś pokazać swoją twarz?

      Usuń
  3. to mojego taty komputer ale ja pisze

    OdpowiedzUsuń