piątek, 26 października 2012

2|Ocenki Moonglow friends cz.I

Hej!
Dzisiaj ocenię dosyć nowe Moonglow friends są to (o ile się nie mylę) przyjaciele elfów lps.Elfy też ocenię ale nie w tej notce ;).

Oczy:10/10 w sumie są takie zwykłe ale słodkie ^w^
Kolor:6/10 wydaje mi się jagby on był fosforyzujący (świecący w ciemności)
Znaczek na czole:5/10 nie jest zły ale czegoś specjalnie słodkiego w nim nie ma xd
Razem: 21/30 nie kupiłabym mimo że ma dosyć wysoką ocenę

Oczy:10/10 ~II~
Kolor:6/10 ~II~
Znaczek na czole:3/10 księżyc i gwiazdka?!powinni się zdecydować: albo księżyc albo gwiazdka
Razem:19/30 słabo ;/


No chociaż ma inny kolor.Ale prawie go nie widać xd
Oczy:10/10 ~II~
Kolor:4/10 tak jak napisałam wyżej "prawie go nie widać!"
Znaczek na czole:9/10 fajny taki...inny
Razem:23/30 nie kupiłabym



Oczy:10/10 to samo co wyżej^^
Kolor:7/10 rewelacji nie ma ale nie jest zły
Znaczek na czole:10/10 najbardziej chyba podobają mi się te gwiazdki na czole ;)
Razem:27/30 gdyby był z jakimś fajnym elfem bym go kupiła


Oczy:8/10 czy mi się wydaje czy ten ma jakieś inne oczy?jak tak to trochę za szeroko rozstawione ;/
Kolor:4/10 hmmm....wydaje mi się czy te "skrzydełka" na głowie są lekko różowe?
Znaczek na czole:5/10 wyglądają jak dwa siniaki tylko że żółte xd
Razem:17/30 jak na razie ten najgorzej wypadł ;/

 
Oczy:6/10 jakieś taki nie wyraźne
Kolor:8/10 lekko różowy ^.^
Znaczek na czole:10/10 nic do niego nie mam
Razem:24/30 nawet sweet ;)

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jest ich bardzo dużo więc postanowiłam podzielić tę notkę na części ;)





xoxo




1 komentarz:

  1. A mi się ten nietoperz z gwiazdką i księżycem 19/30 mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń