niedziela, 28 października 2012

5|Top 10 wymarzonych lps

Hej!
Dzisiaj postaram się zrobic dosyc dużo notek bo w tygodniu nie bd miała zbytnio czasu i żebyście się nie nudzili robię na zapas xd(ale jestem mądra xd)
Więc to będzie top 10 wymarzonych lps.Na pewno każdy z was ma przynajmniej 1 wymarzonego lps.
No więc zaczynamy:
MIEJSCE 10

Wiem że to elf itp.Ale ten mi się wyjątkowo podoba(tzn.wszystkie elfy mi się podobają ale ten szczególnie).
Nazwałabym ją Reneesme (wzięte ze zmierzchu xd)
MIEJSCE 9

A to lps nr.1.Jest szczególny bo ma nr1!Podoba mi się ze względu na ocka.Są takie nieprzytomne xd.
Nazwałabym ją Selena.
MIEJSCE 8

To był mój 1lps,a ja go sprzedałam T.T.Marzę o nim.Jest po prostu piękny!
Nazwałabym ją Pusia.
MIEJSCE 7

Ostatnio zaczęła mi się podobac :).Te tatuaże dodają jej ...inności.
Nazwałabym ją Hera.
MIEJSCE 6

Spanielek-sweet,tak samo jak blythe.Nie wiem dlaczego niektórzy nienawidzą blythe ;../
Spanielka nazwałabym Sati,a blythe Karolina.
MIEJSCE 5


Nie wiem czemu mi się podoba ale jest w niej coś takiego co przyciąga uwagę :)
Nazwałabym ją Milusia.
MIEJSCE 4

Moja koleżanka która sprzedaje lps miała ją!!!Tylko czemu jej nie kupiłam?!
Nazwałabym ją Honey.
MIEJSCE 3


To unikat!Na pewno nigdy,nigdy,nigdy go nie zdobędę!
Nazwałabym ją Cloe
MIEJSCE 2

Marzenie wielu maniaczek jamniczków lps.Savannah z popular :).Savy nazywa się mój beagle.
Nazwałabym ją Salamandra xd Oczywiście żartuje!Nazwałabym ją Sandra
MIEJSCE 1



(Nie wiem czy wyświetli się wam)
Jest przepiękna,tylko tyle moge powiedzieć :).
Nazwałabym ją Madison ^^

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Niektórych nie mam szans zdobyć ale może niektóre dam radę kupić :)

UWAGA
wszystkie równie mocno chce
kolejnosc przypadkowa


xoxo

5 komentarzy:

  1. Fajną masz listę marzeń.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).I mam nadzieję że się już nie gniewasz że ściągnęłam od ciebie ocenki
      komondorów co?^^

      Usuń
    2. No coś Ty! Oczywiście, że się już nie gniewam. Tylko przez chwilę byłam zdenerwowana.
      Sorki, jeśli Cię zdenerwowały moje słowa. :)
      Od dzisiaj będę Ci komentować bloga. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Też bym była zdenerwowana ;).
      I dziękuję za komentowanie bloga :D

      Usuń
  2. Fajna lista marzeń, tylko dziwi mnie szynszyla.
    OK, z G3 wyjątkowo słodka, ale wiesz ;) Nie wiele Petków mi się z nich podoba, oczywiście bez urazy ;)
    Ja Savannah z Popular (jamnika) nazwałabym Andy :D
    I mam piętnaście marzeń o.o

    OdpowiedzUsuń