sobota, 27 października 2012

3|Ocenki Moonglow friends cz.II

Hej!
Dzisiaj miałam nie robic notek bo nie miałam internetu ale jakoś tak włączyłam kompa i był internet ^w^.

Oczy:8/10 takie jakieś przymulone xd
Kolor:6/10 nie podobają mi się białe moonglow friends ;/
Znaczek na czole:10/10 tak właściwie to grzywka ;)Ale jest słodziutka ^^
Razem:24/30 kupiłabym.Ta grzyweczka mnie urzekła ;)

Oczy:10/10 wszystkie mają podobne oczy ale jednak trochę inne xd
Kolor:7/10 nawet słodki
Znaczek na czole:1/10 no comment
Razem:18/30 gdyby nie ten znaczek który wygląda jak zdarta skóra-kupiłabym go

Oczy:10/10 sweet,tak fajnie się paczą w górę
Kolor:10/10 brokatek <3
Znaczek na czole:10/10 wcześniej pisałam że wyglądają jak dwa siniaki ale na nim wygląda słodko
Razem:30/30 kupiłabym :D

Oczy:5/10 przymulone -,-
Kolor:6/10 brokatek ale zielony....
Znaczek na czole:4/10 trochę za bardzo wchodzi na oko i ogólnie jest brzydki
Razem:15/30 jak widac po ocenie-nie kupiłabym

Oczy:5/10 są krzywe i patrzą się za bardzo do góry ;/
Kolor:5/10 nie wiem czemu ale żółty kojarzy mi się z sikami xd
Znaczek na czole:5/10 jakieś takie krzywe serce-gdyby było równe może dałabym więcej
Razem:15/30 nie,nie kupiłabym


Oczy:8/10 słodkie =]Ale jakieś takie małe...Ale i tak słodkie!
Kolor:10/10 fajny morski kolorek ;]
Znaczek na czole:10/10 idealnie pasuje kolorem :)
Razem:28/30 fajny,kupiłabym :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hmmmm....Robic jeszcze IIIcz?
Bo mam zdjęcia do IIIczęści tylko nie wiem czy chcecie żebym robiła ;)
Piszcie w komciach ^^



xoxo

1 komentarz: