wtorek, 23 października 2012

1|Hej!

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym się wam przedstawić  powiedzieć co nie co o mnie i o moich byłych blogach :).
Więc tak:
Mój nick to PelasiaLps (może imię kiedyś zdradzę xd) mam 11lat i od 1 kl podstawówki(z małą roczną przerwą)zbieram lps.
Mój poprzedni blog to Moje Sweet Petki.Nikt tam nie wchodził więc już na nim nie piszę :/.
Mam też kanał na YT(PelasiaLps).Nagrywam tam filmiki z lps.Na razie nie mam tam żadnych filmików bo niedawno przeniosłam się na ten kanał i jeszcze nie zdążyłam przesłać :).Na YT trochę się zareklamuje(XD),bo kanał już niedługo(chyba)usunę :/.Po prostu boję się że ktoś ze szkoły trafi na taki filmik,a potem będą się ze mnie śmiać ;(.Dlatego założyłam bloga na którym mogę pisać bez ograniczeń !!^^
Blog będzie poświęcony w całości Lps.Będę pisała tutaj o moich nowych petkach,może dodam jakiś filmik z otwieranka petka,sesje petków,oceny petków,konkursy itp.
Mam nadzieję że ten blog wam się spodoba i dodacie się do obserwatorów :)
A ja teraz zabieram się do zmieniania wystroju ^^.




xoxo



1 komentarz:

  1. Będę komentować notki i śliczny Avek ;)
    To mój wymarzony jamnik :D

    OdpowiedzUsuń