środa, 28 listopada 2012

17|Zmiany na blogu + 2informacje ;)

                                       ~Hej

Jak już na pewno zauważyliście zmieniłam wystrój i tytuł bloga.Wystrój nie jest już jesienny ponieważ mi się znudził.Zresztą wydaje mi się że teraz jest lepiej^^.Zamieniłam też tytuł/nazwę bloga.Wcześniej był po prostu "Littlest Pet Shop",a teraz jest "Figurki Lps" tak samo jak w linku :).Co sądzicie o zmianach piszcie w komentarzach.
                                                                    INFORMACJA 1
Nie będzie LPSTeam ponieważ mało osób się zgłosiło i nie opłaca mi się robić dla 5osób ;/.Nie byłoby zabawy ^,^.


                                                           INFORMACJA 2
Nie będzie filmików na blogu bo:
1.Nie mogę wstawiać filmików na bloga
2.Nie mam pomysłów
3.Pracuje nad nowym serialem na yt
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tu zdjęcie mojego chomika:
PS.
Nie zapominajcie o pisaniu w komciach rozkładu notek :)







xoxo

         

5 komentarzy:

  1. Hehe, ładny ten nowy wygląd :D Fotka na logu, jest chyba z ostatniej sesji wakacyjnej, cn? A, i słodki chomiczek :D Ja w swoim życiu miałam trzy... Hmm, teraz mam świnki morskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^.Faktycznie ta fotka jest z sesji wakacyjnej :).Ile masz świnek morskich i jak się nazywają?

      Usuń
    2. Cóż, mam dwie świnki morskie krótkowłosą i gładkowłosą :) Krótkowłosa to samiec i zwie się Sprite, a gładkowłosa to samiczka i nazywa się Fanta ;D Tzn. mam parkę ^^

      Usuń
    3. Czyżbyś chciałą mieć małe?XD

      Usuń
    4. No ;D I zapraszam do mnie, bo dawno nie komentowałaś, a ja komentuję każdą notkę XD

      Usuń