czwartek, 8 listopada 2012

10|Mój nowy lps!+informacja

Hej!
Dzisiaj przyszedł mój nowy lps,mianowicie chichuachua #1!!!
Naprawdę bardzo się cieszę :).Tutaj jest zdjęcie i dane:

Imię:Selena
Nazwisko:Chichi
Wiek:15lat
Zawód:modelka,aktorka
W związku:nie

Filmik już nagrałam z otwieraniem ale dopiero się wstawia na yt,a na bloga coś się stało i nie mogę wstawić.Jeśli ktoś wie co się stało niech pisze w komciu :).

------------------------------------------------------------------------------------

                                                      INFORMACJA

Postanowiłam wrócić na yt!Takk...Konto KiciaaLove usunę ale PelasiaLPS zostaje!
Moi znajomi ze szkoły nie oglądają tego typu filmików więc myślę że jest małe prawdopodobieństwo że się na nie natkną na yt.Po za tym moje filmiki nie są aż tak bardzo sławne więc nawet jeśli by się natknęli na filmiki o petshopach moje pewnie by się nie wyświetliły.A tak na marginesie:
Nie mogę żyć bez was i bez nagrywania więc muszę nagrywać filmiki :)





xoxo

1 komentarz:

  1. Gratuluję PetShopa nr. 1, sama ostatnio kupiłam na Allegro takiego :)

    OdpowiedzUsuń