piątek, 2 listopada 2012

7|Filmiki na blogu + głosowanie

Hej!
Około godzinę temu wróciłam ze szkoły,przebrałam się w dresiki ^^ i teraz siedząc i popijając sobie ciepłą herbatkę wpadłam na pomysł żeby zacząć nagrywać filmiki na blogu.Bo nie wiem czy wiecie ale miałam 2kanały:
KiciaaLove
PelasiaLps
i na tych kanałach nagrywałam filmiki o lps :).
Bardzo lubię to robić ale niestety bałam się że ktoś ze szkoły mnie znajdzie ;/.
Więc filmiki będą pojawiać się na blogu!yay^^!
Jak się nauczę to zrobię przegródkę (na górze pod nagłówkiem)"filmiki" i tam właśnie będą znajdowały się filmiki.Na razie jednak nie wiem jak się tam dodaje kolejne przegródki więc jak ktoś będzie wiedział to prosiłabym o kontakt.Z góry dziękuję :).

Druga sprawa to wybór głównej bohaterki tego filmu i typ filmu.
Pod spodem macie zdjęcia lps które ubiegają się o główną rolę,w komentarzu piszcie numer ulubienicy.Tak samo z typem filmu :)


Savannah (Savy) ma 16lat i jest początkującą modelką :).Na blogu mogliśmy oglądac jej pierwszą sesję.
Jeżeli chcesz żeby ona była główną bohaterką napisz w komentarzu Savy.1.
 
13letnia Dominika.Grała w paru filmach małe rólki.Zawsze grała z bracmi bliźniakami :).
Jeżeli chcesz żeby ona została główną bohaterką pisz w komentarzu Dominika.2.
 
Mikeyla,lat 15.Jest stylistką wielu popularnych gwiazd w PetWawie.Grała w paru filmach.
Jeżeli chcesz żeby ona została główną bohaterką pisz w komentarzu Mikeyla.3.

 
Na powyższym zdjęciu znajduje się Sara która ma 14lat.Nigdy nie grała w żadnym filmie.Jest po prostu przeciętnym petkiem z wielkimi marzeniami.
Jeżeli chcesz żeby ona została główną bohaterką pisz w komentarzu Sara.4.

Sandra(Sandi) 18lat.Kiedyś bardzo dawno temu grała w "innej" grała tam główną rolę.Później zrezygnowała z aktorstwa i nagrała własną płytę.Obecnie jest najsławniejszą piosenkarką w petwawie.
Madi.5.

Leshauna(Lesh) ma lat 14 i podobnie jak Sara jest zwyczajnym petkiem ;)
Lesh.6.

Tiffany(Tif)lat 19.Zaczęła grac w filmach w wieku 11lat.Jej pierwszy film w którym zagrała główną rolę to"Inna" i to właśnie Tiffany była tą "inną"
Tif.7.

Rodzaje filmów:
1.Horror
2.Komedia
3.Przygodowy
4.Obyczajowy
5.Sajens fikszyn (wiem że źle xd)
6.Melodramat

Głosujcie w komentarzach!


xoxo

3 komentarze: