niedziela, 18 listopada 2012

15|LPSTeam

                                       Hejcia :*

Wiem że już był taki post ale ponieważ przybyło mi pare osób które czytają mojego bloga powtórze ten post:
Kolekcjonujesz lps?
Chcesz wzbogacić swoją kolekcję o nowe lps ale rodzice nie pozwalają ci już ich kupować?
Albo po prostu chcesz mieć nowe lps?
Zajrzyj na stronę LPSTeam:
http://lpsteamlps.blogspot.com/
Na której znajdziecie szczegóły dotyczące konkursu :).Do wygrania lps!
LPSTeam Mam nadzieję że ktoś się zgłosi ;)




xoxo

4 komentarze:

  1. Wzięłabym udział, ale nie mogę :D
    Cóż, życie okrutnym jest XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xd.dlaczego nie możesz?

      Usuń
    2. Można wygrać LPS z tego co czytałam, a rodzice nie pozwolą podać adresu ;D Hue, hue...
      PS: Ja chcę NN *.*

      Usuń
  2. Ja się zgłosiłam. Sprawdź pocztę. Chociaż, bez urazy, jeśli nikt inny się nie zmotywuje do zgłoszenia to zrezygnuję, bo to by nie miało sensu. :(

    OdpowiedzUsuń