środa, 7 listopada 2012

9|Unikatowe lps

Hej!
Dzisiaj chciałabym napisac o unikatowych lps.Nie przedłużając zaczynam(kolejnośc przypadkowa):

Niezwykle unikatowa krówka.Obecnie jest na allegro na licytacji.Nikt nie licytuje,a koniec za 1godz.Początkowa cena to 45zł +przesyłka.Jeżeli ktoś jest zainteresowany tutaj jest link:
http://allegro.pl/littlest-pet-shop-figurka-unikat-i2753318884.html
Krówka jest unikatowa ponieważ o ile się nie mylę została stworzona specjalnie na (chyba)chiński rok krowy(xd)Nie dostępna w polsce.Poza tym jest słodka,chciałabym ją i pewnie bym kupiła gdyby:
Była na kup teraz
Miałabym kase
Ktoś mi zamówił

Unikatowa chichuachua którą pewnie wszyscy kolekcjonerzy lps kojarzą.Tak!To jest lps #1!!!Pierwszy lps.
Jest unikatowy ponieważ jest bardzo stary,ma numer 1 i nie wiem czy był dostępny w polsce ;/.Jeżeli ktoś wie czy był dostępny w polsce proszę niech napisze w komciu.Po prostu mnie to ciekawi.
Była ona na allegro!Jak ją zobaczyłam po prostu zwariowałam!!!Niedośc że była na kup teraz! to jeszcze za ok.15zł+przesyłka!Od razu kupiłam!Tzn.nie od razu bo jeszcze z 5min musiałam przekonywac żeby mi zamówili.Ale się udało!!Jeszcze nie przyszła ale jak przyjdzie to nagram otwieranko i wstawie na bloga;)

Na allegro.pl nie ma go.Na eBay kolosalne ceny!Jedyna przyzwoita cena to ok.57 zł(nie należy do najniższych ale zawsze niższa niż 100zł.)O ile wiem to niedostępny w Polsce i ogólnie jest bardzo unikalny :)
 [image]
A o to żółwik.Ten kto go ma jest niewyobrażalnym szczęściarzem!To żółwik który był zrobiony specjalnie na konkurs na twarz/dziewczynkę littlest pet shop.Nie jestem pewna ale chyba tylko jednego takiego zrobili w 2007roku.

Jest to owczarek niemiecki/doberman fuzzy.Był dodatkiem do domku Round Pet Town.Zestaw niedostępny w polsce!Nie mogę go znaleść ani na allegro ani na ebay.Nie mam pojęcia ile on kosztuje.Ma go SuzannaGinger z yt.Moim zdaniem nie jest zbyt zjawiskowy ale unikat to unikat!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiem że to nie wszystkie unikaty ale moim zdaniem tylko te są warte zachodu.
Oczywiście unikaty to też petki które ma się za naklejki ;)





xoxo

1 komentarz:

  1. Słodki ten biały goldenek :)
    Jak znajdę na przyzwoitej cenie na Allegro na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń