czwartek, 8 listopada 2012

11|Początek Ask Selena

Siemcia ^^

Dzisiaj postanowiłam zrobić inną notkę(inną na tym blogu).Widziałam na innych blogach "Ask Me,Ask...."Spodobało mi się to więc postanowiłam że ja też zrobię takie Ask xd.Pytania będziecie zadawać Selenie (chichuachua#1),która niedawno przyjechała do PetWawy.Jak będzie min.10pytań zrobię odpowiedzi w notce ale też będzie wywiad w petwawie.Porobię fotki i wstawię.Niestety u nas w petwawie nie ma reporterek/reporterów więc wezmę losowego petka.Albo...albo nie!Haha mam pomysł XD.Zrobię casting na reporterkę która przeprowadzi wywiad z Seleną i MOŻE zrobię zakładkę na blogu w której będzie mogła pisać ;).To by było "LPS News" albo coś innego jak wymyśli.W jury będą Sandi,Selena i.......
Mikeyla(dla przypomnienia Mikeyla to stylistka gwiazd).Casting będzie w sobotę o 11.Mam nadzieję że wszystkim petkom będzie pasować.Na koniec castingu będzie(jeżeli się zgodzi) koncert Sandi.
Huehue jjuż nie mogę się doczekać  XD.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
NOTKA Z ODPOWIEDZIAMI NA PYTANIA ZADANYMI W KOMENTARZACH JUŻ 16LISTOPADA!
xoxo

3 komentarze:

  1. Gratuluję Chichuahuy nr. 1 :)
    Ja też kupiłam ostatnio jedną na Allegro i nazwałam ją Sierra ;)
    Moje pytanka:
    1. Podoba Ci się twoje imię?
    2. Jak Ci się podoba w PetWawie?
    3. Masz już jakichś przyjaciół?
    4. Co najbardziej lubisz robić?
    5. Masz jakiegoś chłopaka na oku?
    6. Twoja ulubiona potrawa?
    7. Twój ulubiony sport?
    8. Co robisz w wolnym czasie?
    9. Jaki jest twój ulubiony film?
    10. Czy w dawnym domu miałaś jakieś przyjaciółki?
    -------------
    A, i dzięki za komentarz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog jest super jak mogłabym wyjśc bez komentarza?:)

      Usuń
    2. Dzięki :) Twój też jest fajny :).
      A, i jeszcze trzy pytanka od moich Petków do ASK ;)
      Tiger: Wolisz nowy dom czy stary dom?
      Pazur: Jesteś dumna ze swego numeru?
      Savannah: U ciebie jest Pet Shop identyczny do mnie. Zaprzyjaźniłaś się z nią?

      Usuń