sobota, 10 listopada 2012

12|Sesja wakacyjna

Elo

Co tam?Mi się straaaasznie nudzi (a to dopiero początek weekendu).Wiecie co?Przypomne wam trochę wakacje co?Wstawie letnią sesje Mikeyli ;)
                                                                Tutaj Mikeyla z malinką.Awww ^w^ tęsknię za malinkami xd
A tutaj na kfiatuszku

A tutaj w żółtych kfiatuszkach <3
Z każdym zdjęciem coraz bardziej tęsknię za wakacjami ;'(
Pamiętam ile musiałam się nagimnastykować aż ten głupi (bez urazy)kwiat ustanął i mógł utrzymać petka xD
A  tutaj taki malutki,słodziutki,różowiutki kfiatuszek....no i oczywiście piękna Mikeyla
Wydaje mi się czy Mikeyli do twarzy w żółtym?
Akuku!
A to już jagby podsumowywujące zdjęcie tej sesji.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz taka druga sesja (tym razem różnych petków):
A to jest....yyyy....eeee....Nie pamiętam jak miała na imię!
A tut mój persik(podobno)w sałatce xd
Serpentynka szykuje się do skoku xd
 Haha!Znalazłam cię!
"O nie zgubiłem się w trawie!!!"
Czerwone winogronka!To znaczy...chyba czarne albo....Oj tam nie wiem!
To chyba wschód słońca....znaczy zachód!Znaczy...Nie wiem x)
Coś dużo tych "owocowych" zdjęć.Spokojnie, to już ostatnie ;)
A tutaj fontanna x3.Ale ta woda była brudna :/
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ta notka to chyba jedna z dłuższych xd,mam nadzieję że nie zamęczyłam was na śmierć xd




xoxo

 

 
 
 
 





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zdjęcia :)
    Podoba mi się pierwsze zdjęcie Mikeyli, a także to drugie i czwarte ^^
    Z pozostałych najbardziej podoba mi się lisek ♥_♥ (moja była mania ^^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy blogasek i sup zdjęcia! Masz gg? Ja mam a numer jest na moim blogu (moje-super-lps.blogspot.com) w zakładce kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sesja ale już dawno po wakacjach ;p
    słodki nagłówek i wystrój
    BM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*.
      A sesje "wakacyjną" wstawiłam tak żeby poprzypominać wakacje xd

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ktoś czeka z niecierpliwością na nowe notki ^^
      Pocieszę cię tym że już nad nią pracuje ale jest dosyć długa więc nie wiem czy dam radę jeszcze dziś opublikować ;)

      Usuń