niedziela, 18 listopada 2012

14|Odpowiedzi do Ask Selena :)

                                                  Aloha!

Co tam u was?Mam nadzieję że spk ;).U mnie też.Jest niedziela,a ja sama siedzę w domu i nie mam co robić ;/.Komp mi się psuję i się sam wyłącza :(.Nie wiem o co kaman.Może teraz się nie wyłączy?Zobaczymy^^.
Odpowiedzi do Ask Selena zostały przeniesione bo miały być w piątek ale w piątek robiłam długą notkę o blythe i nie miałam już siły robić jeszcze jednej ;/.Pytania zadawała tylko KateLPS.

1.Podoba ci się twoje imię?
W sumie nic do niego nie mam ale gdybym mogła zmienić to bym zmieniła ;)

2.Jak ci się podoba w PetWawie?
Jest super!PetWawa to naprawdę piękne i duże miasto.Mieszkam tu już od prawie miesiąca,a jeszcze nie zwiedziłam całej PetWawy.

3.Masz już jakichś przyjaciół?
Hmmm...Przyjaciół to może nie,ale znajomych owszem.Poznałam:
Mellani,Liveli i Tiffani -znane w PetWawie jako 3jamniczki
Madi,Laurę,Pelasię i Ramzesa-wszyscy bardzo mili!

4.Co najbardziej lubisz robić?
Lubię chodzić na długie spacery z moim zwierzątkiem Poziomką ^^ oraz spędzać czas na planie filmowym :).Po za tym lubię chodzić do kina i centrum handlowego ale tylko z przyjaciółmi(lub znajomymi xd)

 5.Masz już jakiegoś chłopaka na oku?
Tak....Jest to James ze starych trojaczków.Ma brata bliźniaka ale różnią się tym że James ma biały pyszczek i łapki,a jego brat,John nie.Jest dla mnie bardzo miły ale chyba zbytnio się mną nie interesuje.Szkoda:( 

6.Twoja ulubiona potrawa?
Spagetti Carbonara

7.Twój ulubiony sport?
Nie uprawiam sportów ale gdybym miała wybierać to chyba siatkówka ;)

8.Co robisz w wolnym czasie?
Hmmm....spędzać czas ze znajomymi i Poziomką ;)

9.Jaki jest twój ulubiony film?
Zmierzch (wszystkie części)

10.Czy w dawnym domu miałaś jakieś przyjaciółki?
Tak.Violę to jest lps z serii podniebne wróżki ;)

11.Wolisz nowy dom czy stary dom?
Obydwa równie mocno lubię ale chyba stary bo się do niego bardziej przywiązałam jednakże teraz nie przeprowadziłabym się z powrotem do Petrołęki (miasto z którego przyjechałam ;))

12.Jesteś dumna ze swojego numeru?
Oczywiście!#1 to ogromne wyróżnienie dla mnie!

13.U ciebie jest pet shop identyczny do mnie.Zaprzyjaźniłaś się z nią?
Jeszcze nie ponieważ cały czas jest zajęta ;)


---------------------------------------------------------------------------------------------
To wszystkie pytania zadane w komciach.Oczywiście pod tą notką możecie zadawać pytania do Ask Selena ,a ja zrobię drugą część w której odpowiem na te pytania :).














xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz